اجاره اقامتگاه آبنوس طالقان کرج

(تعداد بازدید: 4787)   البرز ,  طالقان ,  جزینان  کد اقامتگاه: 3004001
شروع از  1450000

1151000 تومان

این اقامتگاه در روستا جزینان از توابع شهرستان طالقان استان البرز واقع شده است. اقامتگاه با فاصله 3 کیلومتری از شهر طالقان و 63 کیلومتری از شهر کرج در زمینی به مساحت 690 متر و زیربنای 176 مترمربع بنا شده که با دارا بودن دو سوئیت اقامتی در طبقات اول و دوم، در مجموع، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 20 نفر را دارد.
سوئیت طبقه اول دارای اتاق پذیرایی (32 مترمربع)، 2 اتاق خواب (12 مترمربع)، آشپزخانه، تراس (12 مترمربع)، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشد.
سوئیت طبقه دوم نیز دارای اتاق پذیرایی (20 مترمربع)، 1 اتاق خواب (16 مترمربع)، آشپزخانه، 2 تراس (6 متری)، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می‌باشد. چشم انداز تراس‌های این خانه، مدتی دغدغه و نگرانی‌های شما را به فراموشی می‌سپارد.
طالقان شهریست سرسبز که این طراوت و زیبایی را مدیون قرار گرفتن در دامنه رشته کوه البرز و وجود رودخانه‌های پر آب است. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به سد طالقان (7 کیلومتر)، آبشار کرکبود (10 کیلومتر) و موزه آیت الله طالقانی (6 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود
تاریخ خروج
1450000 تومان
1151000 تومان
تاریخ ورود و خروج را انتخاب کنید



  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه آبنوس طالقان کرج

calender
calender
  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 8 نفر
سوئیت شامل اتاق پذیرایی 32 متری با مبلمان و تلویزیون، 2 اتاق خواب 12 متری هر یک با 1 تخت دبل، آشپزخانه، تراس 12 متری، سیستم گرمایشی بخاری گازی و شومینه، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی، فرنگی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
حداکثر ظرفیت 4 نفر
سوئیت شامل اتاق پذیرایی 20 متری با مبلمان و تلویزیون، 1 اتاق خواب 12 متری با 1 تخت دبل، آشپزخانه، 2 تراس 6 متری، سیستم گرمایشی بخاری گازی، سیستم سرمایشی کولر آبی، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.
توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه آبنوس طالقان کرج:



موارد مشابه





امتیاز کاربران

میانگین امتیاز کاربران

از مجموع 1 رائ داده شده

معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5



دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
1 دیدگاه ثبت شده است

فرزانه 29 خرداد 1401
خیلی از اقامت گاه خوشم اومد می خولستم رزرو کنم ولی خوب شد نوشته بودید ورود حیوانات خانگی آزاده... به اینجاش فکر نکرده بودم که ممکنه روی اون تختخواب قبلا سگ و گربه خوابیده باشه... 😒منصرررففففف شدمممممم
معماری و منظره:5 از 5

ارزش خرید نسبت به قیمت:5 از 5

وضعیت نظافت:5 از 5
از 5

سرویس دهی و رفتار پرسنل:5 از 5


(میزبان اقامتگاه) در پاسخ به فرزانه 27 تیر 1402
با درود و افرین به نکته سنجی و دقت شما.
عرض شود واحدهای اقامتی ابنوس در داخل باغ ویلا محوطه ای محصور دارد به نتم باغچه حیوانات که اگر مسافر پرنده و دیگر انواغ حیوانات خانگی خود را همراه میاورد در داخل این محوطه که قسمت های مخصوص برای انواع حیوانات خانگی دارد منتقل میشود. البته اکثر مهمانها هم علاقه ای به داخل واحد ندارند و معمولا در باغچه و بالکن ها روی تخت های چوبی سنتی اتراق میکنند و خیلی هاشون هم شب تجربه خوابیدن زیر اسمان پر ستاره و خوابیدن زی ر لحافت زمستانی در فصل تابستان را تجربه میکنند. ارزو سلامتی و شادی.





ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید